sobota

I. kvartál na klubové scéně

Prvním koncertem roku 2016 bylo vystoupení mladých anglických kapel Trash Boat a ROAM, které se uskutečnilo v holešovickém Crossu. Trash Boat je poměrně mladá pop-punková krev z ostrovů, podepsaná pod kalifornským Hopless Records. Českému publiku už se představila loni jako support jiných ostrovnů As It Is a australanů Trophy Eyes, avšak pro mne to byla premiéra. Před večerem jsem je měl naposlouchané přec jen více jak ROAM a byli mými favority. Svou roli splnili na jednička, jejich set neměl chybu, prezentovali se přímočarým, syrovějším pop-punkem trochu podobný The Story So Far, ale vážně mě to bavilo, žádná vykrádačka. Hlavní hvězdou večera byli jejich labelmates ROAM. Ti jeli svou tour na podporu svého debutu Backbone. Osobně mě moc jejich předchozí EPčka nebavila, něco tomu prostě chybělo. Před show jsem desku slyšel asi tak třikrát a tak sem byl zvědav jak to to bude, protože když neznám písničky, tak mě to nebaví. Pokud to není fakt dobrý a musím uznat, tohle bylo. Ten set neměl snad jediný slabý místo. z kluků sršela energie, valily jednu pecku zadruhou a mělo to spád. Když se vystoupení přehouplo do druhé poloviny zahráli akusticky dva songy z nichž jeden byly Tracks, ke kterému nedávno vydali klip.


Žádné komentáře:

Okomentovat