sobota

Star Dance: Epizoda X: Hvězda smrdí

Poslední, finálový večer jsem nesledoval od začátku, stejně jako celou sérii Star Dance. Naštěstí jsem o nic nepřišel. DJka ani ta starší paní mě nezájímali. Ta poslední kola, co jsem sledoval, tak mi do oka padl Mareš, kterýho jsem do té doby fakt neměl rád. Bangu asi stejně jako Farnou asi zná každý vrstevník. Oba ale vypadli. Dál herečka Jitka, kterou taky neznám ale tancuje pěkně. A blogerka (naše rivalka) Maruška s tím hipsterem z reklamy na vysavač se předvedli slušně. Při pohledu na Pavláska jsem měl pocit, že i já s horkou polívkou cestou ke stolu jsem se do rytmu trefoval víc. Ale bavil mě, jsem rád, že postoupil, ale nemusel vyřadit Mareše. Možná to už 10 večerů není nejvíc vtipný. Zbytek lidí neznám a nějak mě minul.
Ve finále teda zůstala trojice LuLu, Schneidrová a Maruška.
Tak LuLu tradičně nic moc. Nemá cenu dál rozvádět.
Schneidrová mě baví, je to takový jako fakt tancování. Já tomu nerozumím nějak extra, ale prostě to tak vypadá. Standart i latina jí šli. Takové energetické. To druhý dynamický. Poslední byl nějaký Jackson či co, to nemusím.
Doležalová s hipsterem měli opět originální choreografie, to cením. Basketbal fajn. Ten valčík byl úžasný. Dost se mi líbila ta hudba. A na závěr ty změny rytmu byly skvělé. To mě taky dostalo. Zůstal jsem konsternován.
Bylo to těžké se rozhodnout. Ale čekalo nás ještě druhé kolo. Freestyle.
Začal Pavlásek. Ten měl vlastně freestyle už od začátku. V saku oba šik... Až na na Pavláska teda. Zase mu to nešlo a celkově.
Jitka s bombardérem Markem to dle svých nepojali 'jako vtip, protože nejsou ani jeden vtipný,' což se teda ukázalo. Přišli na boso. A svázaní. To opravdu není vtipné. Celé to bylo spíš nudné. Někdo by možná řekl dojemné.
To nejlepší na konec? Čekalo se hodně a hodně divný. A to se i splnilo. Kostýmky skvělé. Taneční výplň ohromující. Vtip o Krnáčové slabší. Vytančili si štyry desítky (já do sebe voklopil dvě jedenáctky) a zaslouženě.
Vyvrcholení bylo epický. Napjatý sem byl jak kšandy. Uzavřelo se hlasování.
Blablabla vtipy Lukáše Pavláska. Zvedačky Marka Dědíka. Sex-appeal Marušky. Závěrečná choreografie s dárkama. Bjůtifl.
'Přátelé a je to tady,' ozval se hlas Terezy Kostkové a ono by fakt bylo, kdyby nenatahovali těma kecama. Tři páry. Napjatá situace. Hledání značky. Sloupce světla. Atmosféra houstla.
Na třetím místě se umístili Lukáš Pavlásek a Lucie Hunčárová. Tím se teda vyřadil muj favorit.
Králem a královnou parketu se stal taneční pár blogerka Maruška Doležalová a kníratej hipster, na kterýho jsem už hyper-alergickej, přestože tancovali fakt pěkně a měli to nápaditý. Epic.
Všecky páry mi teda byly dost sympatický letos, to je fakt. Hezký zakončení to bylo.
Lukáš to na závěr pěkně okomentoval. Jitka trošku dojemně ale ok. Maruška o mamce a taťkovi.
Zbytek programu věnován všem, co na StarDance alespoň někdy mysleli a nebo třeba spali. Nuda.

Žádné komentáře:

Okomentovat