čtvrtek

Rady Ptáka Matesáka 1: Dojebanej iPhone

Ahoj, po dnešní nepříjemné zkušenosti jsem se rozhodl založit nový, říkejme tomu koutek, s názvem: Rady Ptáka Matesáka. V této rubrice se budeme věnovat zajímavým vychytávkám, trikům a radám.
    První díl nese název Dojebanej iPhone. Již z názvu je patrné, že se mi rozbil mobil, jak jistě všichni dobře víte, my v redakci si potrpíme na Apple produkty, a jelikož se jedná o iPhone, jakákoliv údržba či obnova je značně náročná. Ale ať tu pořád nemelu sračky.
    Z ničeho nic mi zčernala obrazovka a telefon přestal reagovat. S tímto typem poruchy jsem se u Applu nikdy nesetkal, ono s poruchama se člověk u Applu vůbec moc nepotká žejo, a proto jsem byl značně vyveden z míry. Nevěděl jsem co dělat. Celé odpoledne jsem nasraně chodil po domě. Ideální způsob jak trávit Štědrý Večer.... Až jsem sedíce nad zápočtovou úlohou ze základů programování, o té ještě napíšu článek, rozhodl vyzkoušet držet tlačítko sleep/wake a homescreen tlačítko najednou, po poměrně dlouhou dobu. A ejhle, telefon naskočil. Po chvíli Googlování jsem zjistil, že se jedná o způsob restartování telefonu. To jsem až doteď prováděl pouze pomocí tlačítka sleep/wake, ten ale v tomto případě nezafungoval. Mějte se a na viděnou u dalšího dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat